۱۰ مورد از مزایای داشتن سایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه از بسیاری از افراد می شنویم که کسب و کارهای سنتی باید مسیر خود را تغییر دهند و به فضای اینترنت بروند! ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا کسب و کار آنلاین اینقدر مهم است؟ در این مقاله به بررسی اهمیت داشتن یک وب سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین می پردازیم.

1 . فراگیری اینترنت

مهمترین دلیل داشتن یک وب سایت جهانی بودن اینترنت است. امروزه بیشتر مردم ترجیح می دهند به جای اینکه از ترافیک و اتلاف وقت رنج ببرند، راحت در خانه بنشینند و به خرید بروند.

اولین جایی که مردم به دنبال خدمات شما می گردند در اینترنت است. اگر شما را در آنجا پیدا نکنند، مطمئناً رقبای شما را پیدا خواهند کرد.

2 . فروشگاهی بدون محدودیت زمانی

با یک وب سایت، شما 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس مشتری هستید. در واقع وب سایت شما سفیر شماست، حتی در اوقات فراغت وب سایت شما خدمات و محصولات شما را به مشتریان ارائه می دهد.

3 . رفتن به فراتر از مرز

چند نفر در شهر شما با کسب و کار شما آشنا هستند؟ ایران و بقیه دنیا چطور؟ میلیاردها نفر در سراسر جهان بخشی از زمان خود را به صورت آنلاین سپری می کنند. تصور کنید که کسب و کار خود را برای این گروه از حساب ها راه اندازی کنید، بنابراین مشتریانی از سراسر ایران یا خارج از مرزها خواهید داشت.

4 . صرفه جویی در هزینه‌های راه اندازی

معمولاً هزینه های زیادی برای راه اندازی فروشگاه وجود دارد، از جمله هزینه اجاره یا خرید فضای فروشگاه، هزینه تجهیزات، حقوق کارکنان و غیره. در تجارت الکترونیک تنها چیزی که نیاز دارید طراحی سایت ارزان و حرفه ای است تا مجبور نباشید هیچ یک از هزینه های گفته شده را متحمل شوید.

5 . ارائه نمونه کار

تمام محصولات و خدمات خود را به وب سایت خود بیاورید و آنها را بدون هیچ هزینه یا محدودیتی به روز کنید. مصرف کنندگان مجبور نیستند هر بار برای مشاهده هر محصول مراجعه کنند و می توانند تصاویر و ویدیوهای محصول را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

6 .  بازاریابی اینترنتی

به جای صرف هزینه های هنگفت برای تبلیغات و بازاریابی، فقط وب سایت خود را بهینه کنید تا گوگل شبانه روز برای شما مشتری بیاورد! با انجام برخی فعالیت ها در خدمات سئو سایت، بازاریابی اینترنتی را با کمترین هزینه در وب برای خود انجام دهید.

7 . برقراری ارتباط با مشتری

در دنیای وب مشتریان به راحتی می توانند نظر خود را در مورد هر محصولی اعلام کنند و نظر خود را در قالب انتقاد و پیشنهاد ارسال کنند. همچنین می توانید به سلیقه مشتریان خود پی ببرید و برای جذب مشتریان بیشتر قدم بردارید.

8 . برندسازی

یکی از مزایای طراحی سایت، برندسازی است. با یک وب سایت می توانید کسب و کار خود را به هزاران مشتری آنلاین معرفی کنید و برای خود شهرت و اعتبار بسازید و اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید. به این ترتیب می توانید کار خود را در هر جایی که اتصال اینترنت وجود دارد پیدا کنید.

9 . مشتریان هدفمند

این احتمال وجود دارد که بازدیدکنندگان وب سایت شما به مشتری تبدیل شوند زیرا آنها محصول یا خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین جستجو کرده اند و گوگل وب سایت شما را به آنها توصیه کرده است.

بنابراین، اگر وب سایت شما طراحی هوشمندانه ای داشته باشد (فروشنده ای است که قادر به فروش است)، آن محصول، قطعا این بازدیدکنندگان خرید خواهند کرد.

10 . کسب در آمد جانبی

با داشتن وب سایت می توانید علاوه بر معرفی خدمات خود، درآمد جانبی اضافی مانند درآمد از طریق تبلیغات کسب کنید.





:: برچسب‌ها: سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : چهار شنبه 19 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی